Sesli Sohbet Girişi

Sesli Sohbet Girişi
Sesli Sohbet Girişi İcin Tıklayınız

21 Ocak 2013 Pazartesi

Senden NEFRET ETMEDIM hiç.....

Senden NEFRET ETMEDIM hiç..... Seni düşünen beynimden, Seni ÖZLEYEN KALBIMDEN Ve seni dilinden düşürmeyen fikrimden Nefret ettim ben... Ellerini tutan ellerimden Gözlerini unutmayan gözlerimden Ve sana gelmekten çekinmeyen dizlerimden NEFRET ETTIM ben... Senden Nefret etmedim hiç .. Dayanmak için senin omzunu seçen başımdan Çekerken ACIYI akmaktan bıkmayan gözyaşımdan Ve seni karşıma çıkaran yollardan NEFRET ETTIM ben... Senden Nefret etmedim hiç Bıkmadım beklemekten, aramaktan usanmadım.. Başka sebepler aradım sana hiç kızamadım .. Kızdığım sessizliğinden Şimdi isyansız ayrılıyorum ben.. Çünkü ; SEVINCE NEFRET BILE EDEMIYORMUŞ INSAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder