Sesli Sohbet Girişi

Sesli Sohbet Girişi
Sesli Sohbet Girişi İcin Tıklayınız

21 Ocak 2013 Pazartesi

İçimdeki 'ben'den hep bahsederdim ya..

İçimdeki 'ben'den hep bahsederdim ya.. O yetmezmiş gibi şimdi içimde '2 ben' var.. Biri 'yapma' diyor; diğeri 'yap' diyor.. Biri 'vazgeç' diyor; diğeri 'vazgeçmek yok' diyor.. Biri yaptığın 'günah' diyor;diğeri 'günah benim' diyor.. Biri 'aşk yaşayınca güzeldir' diyor;diğeri 'aşk kötüdür, öldürür' diyor.. Biri 'aşkı yaşamasını bilmeyenler aşkı kirletti' diyor;diğeri 'kirleten benisem temizleyecek olan da ben olmalıyım ' diyor.. Biri 'yaptığın delilik' diyor; diğeri 'akıllı olsaydım, aşık olmazdım'diyor.. Biri susuyor artık; diğeri susmak bilmiyor.. İçimdeki '2 ben' bana söz hakkı vermiyorlar.. Konuşabilsem defolun gidin, 'beni' bana bırakın derdim.. Ah bi konuşabilsem ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder