Sesli Sohbet Girişi

Sesli Sohbet Girişi
Sesli Sohbet Girişi İcin Tıklayınız

27 Ocak 2013 Pazar

Gözlerinde müebbeti istiyorum.

Gözlerinde müebbeti istiyorum. En acımasız mahkemelerde yargılasınlar beni. Bedenimden yüreğimi söküp, Yüreğinde nefes almak olsun suçum. ________________SON İSTEĞİM ; Darağacım yıldızların düştüğü Saçlarının tellerinden örülsün. Yüreğinde ölmeyi istiyorum. Baharları mevsimlerden çalıp, Gözlerine doldurmakla suçlasınlar beni. İnfazım gözyaşlarında son bulsun... Çıplak yüreğime; Gözyaşlarının umut zincirlerini geçirsinler. Aldığım her nefes sevdana olsun. Gözlerinin güneş gibi düştüğü, Gönül mapusluğunda. Ömür boyu yüreğinin müebbetini istiyorum. Gülüşlerinde erimeyi istiyorum. Yağmurların sadece gözyaşında saklı olduğu, Güneşin hep gülüşlerinde solduğu, ______________Bir ceza istiyorum. İnfazım gözlerinde yavaş yavaş erimek olsun. Avuçlarında solmayı diliyorum. Ömrümden vazgeçip. Senin gözlerine firardan yargılanayım. Susma hakkımı kullanıp, Gözlerinde müebbeti istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder