Sesli Sohbet Girişi

Sesli Sohbet Girişi
Sesli Sohbet Girişi İcin Tıklayınız

24 Ocak 2013 Perşembe

Adettendir İlk günler bir şey yemedim..

Neler mi yaptım senden sonra? Adettendir İlk günler bir şey yemedim.. Kapandım odama. Bütün ayrılık şiirlerini ezberledim,Kitaplar okudum,Dolaştım orda burda. Kahreden sensizliğe alışmaya başladım zamanla.. Bir an geldi Kestim ümidi senden.Başladım vaktinde yatıp-kalkmaya.Ayrılığı kabullendim.. Gece yatarken saatleri kurdum yalnızlığa... Derken çıktın karşıma tekrar..Tam söndürmüşken seni içimde,Yeni bir... yangın doğurdun. Alt üst ettin yalnızlığımı,Yıkık gönlüne çaresiz, ayak uydurdum.. Ne gitmesini becerebildin ne sevmeyi.Kaldın iki arada, Adı nefretle anılır namertliğin.Ben ayaktayım!Sen ne yapıyorsun orda burda... Bu ayrılık son olsun... Bu ayrılık sonun olsun... Çıkma bir daha karşıma.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder